Blogg eller inte?

Jag vet inte om jag ska fortsätta ha kvar denna bloggen. Letat mig tillbaka till andra forum och det känns ibland bara som stress att man ska vara med överallt, hela tiden. Twitter, Facebook, blogg, dayviews, bilddagboken. Osv. För att inte tala om slamforumet osv. Ja, vem har egentligen tid att uppdatera överallt hela tiden? Och gör man inte det så tappar man "läsare", varför jag ändå säger som jag brukar, att jag skriver för min egen skull, det är nog så man får fundera, vilka ställen ger just mig något? Så vi får se lite, om jag väljer att behålla denna eller inte. Jag ska fundera.


Kommentarer
Postat av: pim

hoppas du behåller den .) man BEHÖVER inte vara med överallt eller vara uppdaterad till tänderna. vad händer om man missar en vecka på fb? vad ghänder om man inte loggar in på dv en månad? ja inte dör man :) jag kunde vara med överallt för eftersom jag kunde göra det fårn jobbet när det ionte fanns något att göra. nu finns inte den möjligheten vilket gör att jag har slutat blogga (tiläffligthoppas jag) loggar aldrig in på dv . går iofs in på fb var dag men skriver inget och läser inte allt är jag på semester kan jag lätt vara utan. har iofs tappat mitt internetintresse vilket hjälper till. ser det enbart positivt. jag förstår inte varför så många människor utsätter sig öfr den stress frivilligt att TRO att de behöver vara överallt veta allting etc etc. som när folk dumpar en på dv för att de 2inte har tid" spela roll om nån inte kollar på mina bilder på en månad? det är väl bättre att chilla än att pressa sig själv..? men jag kanske är högst onormal :)

2012-07-18 @ 10:32:32
URL: http://pimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0