Konstiga drömmar...

Jag har drömt mycket, och jobbigt senaste tiden. Det är mycket som händer på jobbet, där jag är inblandad och har ansvaret, ibland känns det som att jag är helt själv, men det börjar bli lite bättre med den biten intalar jag mig. Men tungt ansvar just nu också, samtidigt som jag grubblar på om jag ska operera mig, vad som kommer att hända då, och massa annat skit.

Drömde häromnatten att jag faktiskt gjorde operation, genom foten, som sakterliga krackelerade och gick upp medan jag gick. Precis samtidigt som den gick upp upptäckte jag också att jag var gravid (och det är jag INTE, inget på gång och inget planerat i närtid, så ingen behöver spekulera i det). I stort sett på en gång efter att jag gjorde upptäckten så föddes en liten pojke utan huvud! Jag kan säga att jag vaknade med ett ryck! Känns inte det minsta roligt alls och jag vet inte vad mina drömmar betyder egentligen, men något är det ju som bearbetas just nu, that's for sure.

Jaja, nu ska jag bita ihop och klara av sista dagen på den här veckan, det är ingen rolig dag jag har framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0