Rättegång.

Känns som om det aldrig tar slut, och hur fan ska jag få ur mig allt?
Saker som händer på jobbet känner jag inte att jag direkt kan prata av mig om, inte på det sätt som jag i alla fall är van vid från min förra arbetsplats.
Hemma fungerar det, men inte heller där är jag tillfreds med att älta, så som egentligen jag behöver, eftersom det är jobbigt för andra att lyssna på.
Och om en vecka har "äntligen" rättsväsendet blivit klara så långt att det blir rättegång för smitningen från mars 2010! Skönt att få det avklarat sen, men det är INTE roligt direkt, och väcker en massa känslor hos mig som jag inte vet vart jag ska göra av. Varför ska allt vara samtidigt? Alltid!

Sen håller vi på med en annan tvist också, men det kan jag inte skriva om här, även om jag kanske skulle behöva. Därtill alla vardagliga måsten, uppackning och grejer som fortfarande hänger efter kring flytten, värdering av hus och en massa sånt.

Jag är glad att det blir en resa till Australien sen. Men också det har sina "obstacles", ordna visum, ordna pass, kolla försäkringar osv. Hur hinner man med allt? Ja, prioritera, jag vet, men när det är så mycket som MÅSTE prioriteras, och tiden ej räcker till, vad gör man då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Problem kommer aldrig lägligt

2011-10-20 @ 22:45:02
Postat av: Annah

kram till dej Gabba <3

2011-10-22 @ 19:07:07
URL: http://pinkglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0