Målade naglar och pyssel

Jag tycker det är roligare och roligare att pyssla med sig själv. Jag ska "bara" gå ner i vikt, haha. Nej, men resten, det börjar bli kul igen med sånt, och det är bra, det betyder att jag mår bättre! Har fått naglarna att växa ut lite igen, BRA! Och nya torgvantar/handledsvärmare med lite färg på. Skulle vilja lära mig sticka eller virka såna själv, ska fråga mamma någon gång om hon vill lära mig, hon är ju kung på sånt.

Vilken skön lördagmorgon! Åt frukost enligt LCHF (mer om det på den andra bloggen), slappade lite med en film, har letat lite recept, kört två maskiner tvätt. Ska strax iväg och handla lite samt köra iväg med lite sopor (till miljöstation). Sen blir det till att elda och röja ute, men det är bra, gatismotion och sen blir det snyggt!

Det blir bättre och bättre, nu går det uppför igen. Och kolla vad snygga mina händer är! :-)

Kommentarer
Postat av: pim

vad är adressen till din andra blogg? det kanske jag har missat,. bra att det går åt rätt håll :)

2011-10-11 @ 10:11:11
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tjusigt. Skönt att höra att du ägnar tid åt dig själv. Vad blir det härnäst? Spabehandling?

2011-10-12 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0