Magkänslor.

Det är sådär konstigt i magen. En oroskänsla som inte vill försvinna. Jag kan inte sätta fingret på det, men har en liten svacka igen där jag känner mig väldigt, väldigt ensam, eller i vissa relationer väldigt missförstådd. Och då sluter jag mig, i mig själv, vilket bara förvärrar. Det blir liksom en ond cirkel.

Det lättade lite för 1,5 vecka sen då jag hälsade på, på mitt gamla jobb och blev så varmt mottagen. Jag kände mig som en självklarhet där, hemma liksom. Och redan på morgonen när jag var på väg dit så började jag känna igen mig själv, mitt gamla glada, spralliga jag. Det satt i rätt länge, en underbar känsla för mig, mitt i detta. Men nu känner jag mig åter i gråzonen igen. Ska försöka jobba bort det under helgen, även om det inte är enbart jag själv som kan påverka situationen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att du fått så dåligt mottagande på ditt nya jobb :( Hoppas det löser sig och att de "öppnar" upp sig när du lärt känna dem lite närmare.

2011-10-17 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0