Det trillar vidare...

Jag kämpar på och har faktiskt delvis i helgen tagit tid på mig att göra sånt som JAG vill, tex pyssla med massa sånt pyssligt som jag saknat så mycket. Även om jag sovit fruktansvärt dåligt (säkert p.g.a. stress) så känner jag mig ändå lite piggare och gladare just idag. Också säkert på grund av att jag minskat lite i vikt under förra veckan, eftersom jag skött dieten bra. Men ska inte bli långrandig om det här, skriver om det i den andra bloggen. Ville bara nämna det eftersom det såklart påverkar mitt humör positivt.

På sätt och vis tyckte jag det var skönt att det var lite halvmulet igår för jag hade en inne-slappdag utan dess like, och det var SKÖNT. Idag jobbar jag däremot sent men ska försöka ge mig ut på en promenad efter jobbet ändå, det är alltid skönt att rensa tankarna på det viset. Ska också bli skönt att komma hem och krypa upp i Micaels underbara famn, det finns inget bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0