Dags för utbildning.

Idag ska vi utbilda oss, eftersom vi ska byta datasystem på jobbet. Hoppas att det blir ett bra byte, tycker inte sådär värst mycket om det system vi har nu, även om det ibland är jättelogiskt.

Jag känner mig fortfarande extremt stressad, i hela kroppen, och det är rätt påfrestande. Ska strax iväg till jobbet nu, men det tar emot lite. Snart går solen upp och jag behöver se till och komma iväg eftersom jag måste till jobbet innan jag åker till utbildningen för att hämta upp lite saker som jag måste ha med mig. Och sen hittar jag inte dit vi ska, så jag hoppas någon vänlig själ kan visa mig.

Skönt skönt skönt att få ur sig lite stress, såhär.

Kommentarer
Postat av: pim

hoppas du blir av med stressen snart :)

lite offtopic sådär så postade jag brev till dig från malmö i fredags. har du fått det? det verkar ha blivit lite strul med de breven jag postade där.

kram på dig

2011-10-06 @ 13:31:24
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0