Bra dag.

Idag har jag hälsat på mina gamla kollegor, UNDERBART! Jag var så glad när jag gick därifrån att det bara sprudlade i hela kroppen! Hälsade på eftersom jag skulle på föreläsning i Karlskrona så det passade bra. Kände mig så välkomnad, och så snyggt det har blivit i receptionen! WOW!

Efter det var jag på en relativt intressant föreläsning och satt och diskuterade lite med några väldigt intressanta personer! Kul att utbyta tankar med människor i andra yrkesgrupper som ser samma "problem" på olika sätt. Eventuellt kommer detta att gå vidare i ett projekt, men jag tror inte att det gäller mig eller min yrkesgrupp så mycket, även om vi har en del kunskap om ämnet.

Nåja, en bra dag som sagt, och nu känner jag mig upplyft och GLAD, en härlig känsla. När vi kom hem fällde jag och Micael några träd och sen åt vi lite lätt. Avsteg från Cambridge, men enligt LCHF, så känns okej! Nu tänker jag unna mig själv att slappa resten av kvällen, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0