Söndagsångest.

Det känns inte så kul att behöva må såhär inför att en ny vecka ska dra igång. Det är otroligt, och jag gör allt för att kunna tänka bort oron och känslan i kroppen och magen, försöker hålla mig sysselsatt eller fokus på annat, men det går liksom inte, magen går i uppror ändå.

Det är ändå bättre nu än vad det varit, jag har kanske landat lite, men jag upplevde det inte såhär innan, då tyckte jag att det var kul att gå till jobbet, även om det såklart inte var bättre än att vara hemma med min familj och dylikt. Men detta är otroligt, halva helgen, vilket ändå är den tiden jag ska ha och njuta med min familj och så, går åt till att istället må dåligt och bli allmänt påverkad av det. Känns som om det tar alldeles för mycket detta på mig, inte alls så som jag skulle vilja ha det.

Önskar att det skulle bli bättre snart, det behövs. Istället stundar ett systembyte som kanske kommer att innebära beordrad övertid och så, ännu mer tid på jobbet. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0