Söndagsångest blir måndagsångest.

Jag vet inte hur jag ska kunna komma bort från den här jävla känslan. Vanligen brukar den gå över av sig själv när jag väl kommit till jobbet på måndagen, söndagsångesten alltså. Men nu biter den sig envist kvar.

Hur fan ska det gå att "tanka energi" när det känns såhär? Svårt att skriva rätt ut vad jag menar, för det är svårt för mig själv att sätta fingret på det.

Försöker få upp mitt gamla vanliga positiva jag, men det går inte, jag vet inte vart jag gömt mig. Men jag gillar inte alls hur jag är nu, eller hur jag känner mig på insidan i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Sus

Bara det där måstet att man "MÅSTE hinna tanka energi" gör så att även det blir stressfyllt och bara blir pannkaka av alltihop. Jag vet inte riktigt vad jag ska ge för råd för jag får själv handskas med stressen varje dag. Ibland har jag det under kontroll o andra dagar slår det upp i ansiktet på mig.

2011-11-21 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0