Avklarad rättegång och halloweenfest

Ja, det var ju snart en vecka sedan redan. Men det är skönt att ha den överstökad, nu kan jag börja jobba mig själv uppåt igen, även om det måste få ta tid. Det har varit för mycket stress och annat, under alldeles för lång tid. Jag blir också så fruktansvärt provocerad när vi kommit överens om hur vi ska ha det hemma, med alla olika viljor, och en del saker har givetvis vi, som föräldrar bestämt, och sen struntar man i det gång på gång. Jag är mycket medveten om att det är mycket tjat i denna åldern och att det kanske inte alltid händer så mycket, men det är ändå provocerande, och enligt mig får vi då hitta andra lösningar, för en del saker funkar inte alls. Men vi jobbar på det också, och till slut så...

I helgen hade vi halloweenfest/inflyttningsfest, det kom MÅNGA på festen och ALLA hade engagerat sig i att klä ut sig och deltog i en del "lekar" eller vad man ska kalla det. Jag tycker att det blev riktigt lyckat verkligen, det var rolig blandning av folk och precis lagom allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0