where you gonna sleep tonight?

and you're singing the songs
thinking this is the life
and you wake up in the morning
and your head feels twice the size
where you gonna go?
where you gonna sleep tonight?

den startade just precis när jag satte mig i bilen, och jag kände hur rätt den var just då. just nu känner jag mig mest i vägen, faktiskt. ska försöka hålla mig undan lite.

dock hade jag just ett telefonsamtal som tyvärr inte förändrar världen eller som ens kan rädda mig i detta, men jag fick en bekräftelse, en underbar sådan som gör att jag känner att jag för i alla fall vissa har och har haft betydelse, är uppskattad och faktiskt gör skillnad. och att jag är saknad. när jag lyssnade på låten i morse var känslorna precis motsatta.

tänk vad de där orden faktiskt kan göra skillnad. nu orkar jag lite till igen, lite mer. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0