Som en zombie

Ja, inte var det med pigga steg jag gick till jobbet idag. Glömde till och med "blippen" som gör att jag kommer in genom dörren, samt stämpelkortet (fast de sitter iofs ihop). Tur att en av kollegorna var tidigare än mig. Men idag känns det som om jag knappast ens har vaknat på riktigt liksom, antar att det är så en zombie känner sig, om de nu hade funnits.

Tre dagars arbete till och en del stress givetvis, även om jag tycker att jag har hyfsat koll på läget ändå. Känns lite dubbelt inför helgen, men det ska väl ge sig. Funderar vad man ska fixa för mat inför nyårsafton och så, även om det inte känns som om det behöver vara så himla avancerat.

TRÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0