Längtar efter nästa planering... :)

Det är så roligt att pyssla, dona och förbereda. Planering är nästan lika roligt som själva målet, tycker jag. Bara tiden finns och att det inte dyker upp en massa saker som ej går vägen liksom...

Nedan en bild från halloween-festen, vår vuxen-bål. Filippa hade också gjort en läskig barn-bål i blå-svart har jag för mig, men den var inte klar när jag gick runt och fotade så ni får se sånt en annan gång, ska bli bättre på att fota. Dock tror jag att damen i fråga själv kommer att kunna fota betydligt mer inom kort... ;)

Nåja, det finns mycket och se fram emot, men också mycket att jobba med, men det känns bättre nu än förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0