Inspiration

Idag blev jag väldigt inspirerad av den dära Filippa! Jag såg en bild som jag tagit på henne, och hon har en sån fin stil, med en tanke bakom allt!!! Jag ska komma ihåg att rådfråga henne om en sak framöver, för hon har verkligen god smak! Fast kanske inte säker hon vill prata med mig om sånt, vi får se.

Annars en omtumlande vecka. Både på jobbet och sen lite annat också. Vi hade planer för helgen, men sen dök annat upp som gjorde att vi fick fundera lite. Och sen när vi väl försökte anpassa oss och tänka om så dög det tyvärr inte ändå. Så ibland undrar jag varför man ens ska försöka faktiskt. Men det gör vi ju för att vii bryr oss, dock verkar det inte som om det går fram alltid utan feltolkas ALLTID. Synd, när vi verkligen försöker. Men jaja, jag kan bara försöka vara mig själv. Och prata mer. Alltid bra att prata!!!

I övrigt har jag i veckan ordnat en väldigt bra grej åt barnen. Och jag hoppas att det finns läge att lämna över det, men när det blir såna här saker så undrar jag, återigen, varför man ska anstränga sig, när det alltid ska tolkas fel. Men jag vill att det blir bra, så jag ska försöka att inte ge upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0