Rensar ut energikrävande minnen.

Jag kände ett behov av att stänga ner min andra blogg. Rensa bort en del gamla saker som jag inte vill minnas längre och så. Mycket har med mitt senaste förhållande att göra, som gjorde ont större delen av de två år som jag var i det, men som jag låtsades att allt var bra. Jag levde med en missbrukare, men inte av alkohol eller droger. Mer säger jag inte såhär öppet i bloggen, men det är en förklaring till att jag under så lång tid mått så dåligt. Jag försökte upprätthålla, jag kanske blev medberoende på sätt och vis. Men nu vill jag rensa ut de flesta smärtsamma minnena. Kommer därför hädanefter skriva i denna bloggen och när jag orkar så ska jag kopiera över gamla inlägg i denna bloggen, från den förra bloggen, som jag vill spara i mitt minne. Annat, som känns jobbigt eller upprörande, vill jag inte ha med.
Jag börjar med att kopiera över årets inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0