3 januari 2010.

I natt jag drömde...

I morse vaknade jag av att jag kallsvettades. Det är inte vanligt, det vet de som känner mig. Jag svettas i stort sett aldrig, och är inte särskilt lättuppjagad heller. Men detta berodde på att jag hade en lång och väldigt klar dröm, om Freddy Krueger i Terror på Elm Street. Vi hade sex med varandra och han dödade alla mina vänner utom en, samt Tilde. Men mig kunde han inte motstå, men han hade problem med att det onda ibland tog överhanden, så då fick han varna mig om att jag var tvungen att gå därifrån tills det gick över. Precis innan jag vaknade smekte jag honom över kinden samtidigt som jag såg kampen mellan gott och ont i hans ögon. Vad fan betyder detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0