1 maj 2010.

Tilde och chokladbollarna

Idag har vi haft en okej dag. Jag kan dock påstå att min ork och mitt humör är väldigt upp och ner nu, och det kanske är rätt förståeligt, men det känns inte kul att vara gnällig och skällig på Tilde flera gånger varje dag. Dock har jag redan varit det idag, men tog en liten mysstund nu och bakade bara hon och jag. Tidigare idag var jag och Tilde med Micael och hans barn på stan i Karlskrona och fikade lite och gick på Marinmuseumet också. Det var trevligt!

Jag försöker ladda upp bilder här på sidan, men det går inte så bra för tillfället, så jag struntar i det. Men jag mår OK i alla fall. Har ont i rygg, axel och nacke och stundvis får jag nästan panik av att det gör så ont i mig att min pappa inte finns mer. Mamma kom i måndags hit med de grejjer som fanns i hans lägenhet, fotoalbum och en massa salsa-musik bland annat. Och det står alltså här i mitt vardagsrum. Hela hans liv, eller det som finns kvar i det, i mitt vardagsrum. Det är hemskt. Och jag vet inte mer om han blev mördad eller inte. Jag vet ingenting. Det är det senaste jag hörde, men jag vet inte hur mycket av det som stämmer. Vi har begärt polisrapporten men det tar sån TID. Dödsbeviset har äntligen kommit till Sverige verkar det som, men jag vet inte. Det är så dåligt med information och man får ringa och ordna med allting själv och samtidigt mår jag så dåligt att det är svårt så mamma har fått sköta det mesta. Har ju svårt med ryggen nu också. Men det är tufft nu, visst är det så.

Vad gäller min blogg så tänker jag eventuellt byta lösenord för nu var det väldigt länge sen, men jag väntar ett tag så får ni som är intresserade av det, skriva en rad eller två här och be om lösen. Vet ju inte vilka som läser riktigt längre. Det har ju inte direkt varit många inlägg från mig senaste, men jag saknar det och ska försöka som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0